Mailing

Mailing je hromadné rozesílání e-mailových zpráv na kontakty z vaší databáze.

Mailing má smysl pouze budujete-li kvalitní databázi kontaktů. To znamená opravdových zájemců. Jakékoliv kupování kontaktů apod. nejen že nemá účinnost, ale proti spamové filtry takovou činnost rozpoznají a vaše e-maily končí ve spamovém koši. S nekvalitní databází kontaktů se navíc vystavujete problémům v souvislosti s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).

Budování databáze emailů:
Sběr emailových kontaktů nemusíte zdaleka dělat jen skrze objednávky, kde je zadávání emailu povinné. Existuje velmi účinný způsob, jak rozšiřovat svou databázi o kvalitní kontakty. 
Lidi nezajímá vaše firma a vaše ceníky, nevidí důvod, na sebe dávat kontakt. Konkurence je veliká, nejste jediní, kdo daný produkt prodává.
Naopak spoustě návštěvníků vašich stránek nebude dělat problém dát na sebe kontakt za něco, co jim pomůže. Může to být zajímavá informace z vašeho oboru, užitečný návod apod. Na email, který vám poskytne mu tyto užitečné informace zašlete. 

Následnými emaily není za úkol vnucovat mu své nabídky, ale přesvědčit ho, že jste odborníkem ve svém oboru. Na internetu je velmi vysoká konkurence a zákazník většinou nakoupí tam, kde má důvěru.

V dnešní době je na trhu hned několik kvalitních mailových systémů, díky kterým můžete rozeslat své mailingy bezpečně, celý proces co nejvíce zautomatizovat a následně získat velmi podrobné statistiky úspěšnosti.
Ze statistik se lze dobře poučit, na které odkazy se v emailu kliká, které části emailů jsou úspěšnější než ty ostatní, apod.

Tip:
Zkuste místo emailu zaslat skutečný dopis. Ty se přestaly využívat v takové míře a tak je téměř jisté, že si ho adresát přečte.

Odkazy: